Ostutingimused
Veebipoe DELUXEWINE.EE (edaspidi Veebipood) omanik on DELUXEWINE SHOP OÜ (registrikood 17048353 ).
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Deluxewine.ee veebipood müüb peamiselt alkohoolseid jooke, mistõttu on Deluxewine.ee veebipoodi lubatud külastada ning tellimust esitada ja vormistada ainult täisealistel isikutel, ehk vanuses 18 aastat ja vanemad. Tarbija vanuse kontrolliks nõuab veebipood Deluxewine.ee Tarbijalt kinnitust, et isik on vähemalt 18-ne aastane ning samuti nõutakse isikut tõendava dokumendi esitamist tellimuse kättesaamisel SmartPosti pakiautomaatidest (nõutav on Eesti Vabariigi ID kaardi olemasolu), samuti võib Tarbija vanust kontrollida kuller või Deluxewine Shop OÜ müügikoha töötaja.
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul teate saatmisest.
Maksmine
E-poes saab tasuda pangalingiga. Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Teid peale tellimuse vormistamist Teie poolt valitud internetipanka. Teile kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas summa, mis tasumisele kuulub. Kinnitage makse ning vajutage seejärel nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
Kõik meie e-poes olevad hinnad on Eurodes (€) ning sisaldavad käibemaksu.
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank.
Kohaletoimetamine
Tellimused 1-5 toodet tarneaeg on 2-7 päeva. Tellimused rohkem kui 6 toodet ja eeltellimine tarneaeg 1-2 nädalat. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse kokku eelnevalt telefoni või emaili teel. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30-45 kalendripäeva jooksul. Erandlikest juhtumisest teavitakse klienti viivitamatult. Tallinna piires kohaletoimetamine 8€. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Kauplusest kauba kätte saamiseks palume võtta kaasa tellimus/arve, mis Teie e-postile saadeti või tellimuse/arve number.
Meie tarnepartnerid: Smartpost, Omniva ja DPD, Venipak.
Kullerteenus: Venipak, Omniva.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud pudeli lahti teha. Kui kaupa on kasutatud on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile SHOP@DELUXEWINE.EE hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. Veebipood tegeleb esitatud pretsensiooniga alates tagastavata kauba kättesaamise päevast 30 päeva jooksul.
Pretensiooni esitamise õigus
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile SHOP@DELUXEWINE.EE.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Pangalink
Deluxewine’ pangalinke pakub Montonio.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile SHOP@DELUXEWINE.EE.
Veebipood vastab kliendi esitatud pretensioonidele 14 tööpäeva jooksul.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Deluxewine Shop OÜ